Jag skriver om hemmagjorda ting i form av deg, garn, tyg, mat,  frukt och bär. 

lördag 13 mars 2010


Vad är detta?

Är det någon som har någon gissning? Mi får inte svara för hennes man kom med förslaget att jag skulle göra en sådan här. Vi har haft marknadsföringsvecka på jobbet vilket innebär två konserter om dagen med "Cajsa Warg-orkester". T spelar sitt instrument för starkt, tyckte han. Därför bad han mig virka denna... Vad kan det vara? Han tycker dessutom vi ska lägga ut det på blocket ifall någon annan instrumentalist lider av samma problem.

4 kommentarer:

  1. en sånn där mojäng som man sätter i utblåset på en trumpet eller nåt????

    mary-ann

    SvaraRadera
  2. Sordin till engelskt horn gissar vi Lustgården.

    SvaraRadera
  3. Väldigt bra gissningar, ni är på rätt väg. Det är en slags sordin (något som dämpar) men till ett helt annat instrument. Jag ska fota i morgon på jobbet så får ni se sen. Marty

    SvaraRadera
  4. Åh! Vad jag undrar vad det är!

    SvaraRadera